برنامه نویسی | قواعد استفاده از SEO و SEM برای رشد کسب و کار های آنلاین
قواعد استفاده از SEO و SEM برای رشد کسب و کار های آنلاین
  • Amir
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۸
  • ۲۱۷

قواعد استفاده از SEO و SEM برای رشد کسب و کار های آنلاین


اگر به کسب و کار اینترنتی مشغولید باید بدانید تمام مشتریان برای سفارشات،یادگیری،سوالات و... از موتورهای جستوجو استفاده میکنند.

حتما تا الان با مطالب مهمی مانند Seo و Sem روبرو شدید ولی مهم ترین نکاتی که باید در مورد این دو بدانید چیست؟

اگر قصد دارید فروش خود را از طریق موتور های جستوجو افزایش دهید باید به 6 نکته در رابطه با Seo و Sem دقت کنید.

 

نکته اول:موبایل مهم ترین اولویت در دنیای اینترنت است

۹۶ درصد مردم از گوشی هوشمند برای کار های روزمره خود استفاده میکنند

در حدود ۷۰ درصد کاربران گوشی های هوشمند پیش از خرید یک محصول،تحقیقات خود را با گوشی انجام میدهند.

نیمی از ترافیک وبسایت ها از گوشی هوشمند و تبلت ها می آید.

به علاوه گوگل اخیرا روی شاخصی با عنوان Mobile-First تمرکز کرده است.به این معنی که گوگل در آینده محتوای سازگار با موبایل را نمایش میدهد و نتایج را بر این اساس رتبه بندی میکند.

seo

 

نکته دوم:سرمایه گذاری روی بازاریابی موتورهای جستوجو

محتوای پرداختی بازاریابی موتورهای جستوجو (SEM) ارزش بسیاری دارد.

بازاریابی ایمیلی مهم ترین ابزار بازگشت سرمایه محسوب میشود چرا که به شما اجازه میدهد در خانه خود با مشتریانتون وارد گفتوگو شوید.ولی در درجه بعد هیچ راهکاری،کارایی SEM را برای شما نخواهد داشت.

در سال 2016 هزینه پرداخت شده برای SEM بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

 

نکته سوم:استراتژی معتبر برای تولید محتوا

اگر قصد دارید با SEO به کسب و کار خود رونق بدهید باید به داشتن محتوایی با کیفیت و مفید توجه بسیاری داشته باشید.

فرض کنید میخواهید نیاز مشتریان را برطرف کنید.چه پاسخ هایی برای پرسش های مخاطبان خود دارید؟

بهترین مکانیزم برای این مسئله استفاده از FAQ(پرسش های متدال) و طرح ایده های کاربران برای پست های وبلاگ است

seo

 

نکته چهارم:سرمایه گذاری روی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی تاثیر بسزایی در رشد برخی از کسب و کار ها دارند.باید در نظر داشته باشیم رسانه های اجتماعی را نه تنها برای ابزاری برای فروش،بلکه به عنوان ابزاری برای مشارکت و گفتوگو نیز در نظر بگیریم.

در واقع اگر از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات افراطی استفاده کنید شامل نتیجه ای معکوس خواهد بود.در عوض میتوانید تحقیق کنید چگونه محتوای با ارزش تر و کاربردی تری را ارائه دهید.

 

نکته پنجم:مدیریت شهرت و اعتبار آنلاین

بیش از ۸۸ درصد کاربران برای انتخاب بهترین کالایی که با خواسته های انها مطابقت داشته باشند،دیدگاه ها و بررسی های انلاین را مشاهده میکنند.

همه این بررسی ها و نظرات بخشی از تراز SEO هستند.انها میتوانند باعث رشد شما یا برعکس،خارج شدن از دور شوند.شما باید از برنامه هایی استفاده کنید که نتیجه ای مثبت برای شما به همراه داشته باشند.

 

نکته ششم:میزان پیشرفتتان را در نظر بگیرید

تنها راهی که باعث رشد کسب و کارتان از طریق SEO و SEM و شبکه های اجتماعی میشود این است که پیشرفت خود را بسنجید.

شما باید نقطه شروعتان را در نظر بگیرید و تعدادی شاخص و معیار را برای خود تعیین کنید و به این ترتیب روی پیشرفت خود نظارت داشته باشید.

Amir

Web disigner and software developer Manager of PySoft Programming team

نظر شما در مورد این پست چیه؟!